Subject: RE: Sooviksin infot
From: "Lauri Kriisa" <[email-masked]>
To: "Viigand, Karmen" <[email-masked]>
Cc: "ria uldmeil" <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Feb 2025 11:26:48 +0200

Tere

Täname küsimuse eest. Eestis on e-allkirja nõuded seaduse tasandil
sätestatud e-identimise ja e-tehingute usaldusteenuste seaduses (lühend -
EUTS) <https://www.riigiteataja.ee/akt/130122024006?leiaKehtiv> , millega
on Eesti õiguses üle võetud Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EL) nr
910/2014 (EIDAS määrus).

Lugupidamisega

Lauri Kriisa

Õigusosakonna juhataja

+372 533 09 519

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Riigi Infosüsteemi Amet

Kommunikatsiooniosakond

Pärnu maantee 139a, Tallinn 15169

 <http://www.ria.ee/> www.ria.ee

From: Viigand, Karmen <[email-masked]>
Sent: Monday, February 10, 2025 12:25 PM
To: ria uldmeil <[email-masked]>
Subject: Sooviksin infot

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava
linke ega manuseid!

Tere!

Tegelen hetkel meie ettevõtte kohalike seaduste koolituse dokumendi
loomisega ja sooviksin teada järgmist:

1.	Mis seadusega on Eestis sätestatud, millised elektroonsed/
digitaalsed allkirjad on aktsepteeritud ja kus oleks kirjeldatud nõudeid
neile allkirjadele?

Suur tänu juba ette!

Best Regards / Parimate soovidega

Karmen Viigand

Clinical Research Associate

Medpace

Estonia

Mobile: +372 523 7640

E-mail:    [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.medpace.com/> www.medpace.com